Veelgestelde vragen

Klantenservice

Heb je een vraag over onze producten, heb je waterschade of een andere vraag? Lees hier meer of neem contact op met onze klantenservice. Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact met onze winkel op. Wij helpen je graag verder.

Exzellenz Parket klantenservice

Tel: +31 (0)6 225 225 16
Di t/m Za: 11:00 tot 17:00

Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van producten is bij ons helaas niet mogelijk. Doordat er alleen in de winkel gekocht kan worden en wij geen webshop hebben/zijn is het voor ons niet verplicht om retouren aan te nemen. Je bent daarnaast ook zelf verantwoordelijk voor het aantal meters dat je bij ons koopt. Bij te weinig kun je bij bestellen, maar teveel kan dus niet retour gedaan worden. Het is wel mogelijk in overleg met de verkopers om plinten en/of ondervloeren om te ruilen.

Hoe kan ik contact opnemen met Exzellenz Parket?

Het beste om contact met ons op te nemen via +31 (0)6 225 225 16 (bellen, sms of WhatsApp), dan krijg je meteen een verkoopmedewerker aan de lijn! Het is ook mogelijk om je vraag te mailen naar info@exzellenz-parket.nl.

Wat zijn de openingstijden van Exzellenz Parket?

Exzellenz Parket is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 11:00 tot 17:00. Je kunt ons bezoeken aan de stuartweg 1G in Vianen.

Kan je een houten vloer makkelijk zelf leggen?

Ja, het is mogelijk om als beginner een parket vloer zelf te leggen. Lees hier meer over hoe je dat het beste kan doen. Kom je er dan nog steeds niet uit. Neem dan contact op met onze experts (bel of whatsapp): 06 225 225 16

Gelden er corona maatregelen in jullie winkel?

Je bent bij ons van harte welkom in onze winkel. Bij ons gelden de algemene corona maatregelen.

  • Het dragen van een mondkapje
  • Gebruik je ellenboog en geef geen hand
  • Bij voorkeur het liefst betalen met pin
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar: +31 (0)6 225 225 16.

Mijn vraag staat er niet tussen

Staat jou vraag niet tussen de veel gestelde vragen? In dat geval kunt u contact openen door te mailen naar: info@exzellenz-parket.nl of te bellen naar: 06 225 225 16.

Kan ik online bestellen?

Nee, wij zien onze klanten graag in het echt zodat we onze informatie zo duidelijk mogelijk over kunnen brengen. Ervaring leert dat mensen de vloer toch liever in het echt zien. U kunt de vloer dan ook meteen meenemen via onze unieke Drive-in, alvast reserveren of thuis laten bezorgen.

Bezorgen jullie ook? En hoeveel kost dit?

Ja, wij bezorgen ook. De bezorgkosten voor het bezorgen bedraagt ongeveer 60,- per pallet. Op een pallet kan ongeveer 80 m² vloer. Dit verschilt overigens per vloer. Hiervoor kunt u het best even bellen naar de Showroom. Daar kunnen ze voor u nakijken hoe duur de bezorging voor u zal kosten.

Wat is jullie levertijd?

Mits de vloer op voorraad is duurt het ongeveer 2 tot 5 werkdagen voordat de vloer geleverd wordt. U kunt de vloeren die op voorraad zijn ook gelijk meenemen uit ons magazijn.

Hebben jullie een legservice?

Ja, wij hebben gecertificeerd parketteurs in dienst die uw vloer op de gewenste wijze kunnen leggen. De kosten van het leggen van de vloer verschilt per vloer. U kunt ervan uitgaan dat dit tussen de 10 en 30 euro per vierkante meter kost. Dit wordt tijdens de verkoop verder met u besproken. U kunt tijdens de verkoop hier ook een datum voor inplannen.

Wat zijn de kosten van jullie legservice?

Wij beschikken over gespecialiseerde en gediplomeerde parketteurs. Om de exacte kosten te berekenen zouden we je graag willen uitnodigen in onze showroom in Vianen. De verkopers kunnen u dan precies aangeven wat de kosten voor het leggen zullen zijn.

Ter indicatie kunt u rekening houden met minimaal 10 tot 30 euro per m² voor het leggen.

Is mijn vloer geschikt voor vloerverwarming?

Één van de veelgestelde vragen is of uw vloer geschikt is voor vloerverwarming. Dit hangt vooral af van welke ondervloer u kiest of heeft gekozen. Per ondervloer kunt u op onze website zien of deze geschikt is voor vloerverwarming. Bent u toch niet zeker of dit voor u geldt? Bel dan even naar onze klantenservice, daar kunnen ze u beter helpen.

Kan ik een staal bestellen?

Het is niet mogelijk om online een staal te bestellen of op te vragen. Het is wel mogelijk om meenemen vanuit de showroom in Vianen een staal van een door u gekozen vloer mee te nemen naar huis.

Verkopen jullie onderhoudsmiddelen voor houten vloeren?

Ja! Wij verkopen de onderhoudsproducten voor eiken houten vloeren van 123 Protect. Deze producten kunnen gekocht worden in onze winkel of in de webshop van 123 Protect. Lees hier meer over deze producten.

Kan je een visgraat vloer makkelijk zelf leggen?

Ja, het is mogelijk om als beginner een visgraat vloer zelf te leggen. Lees hier meer over hoe je dat het beste kan doen. Kom je er dan nog steeds niet uit. Neem dan contact op met onze experts (bel of whatsapp): 06 225 225 16

Verkopen jullie PVC vloeren?

Ja! Wij verkopen PVC vloeren.

Staat je vraag er niet tussen?

Of heb je gewoon een tip? Neem dan contact op via het formulier.