Klantenservice
Heb je een vraag over onze producten, heb je waterschade of een andere vraag? Lees hier meer of neem contact op met onze klantenservice. Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Neem dan contact met onze winkel op. Wij helpen je graag verder.
Exzellenz Parket klantenservice
Tel: +31 (0)6 225 225 16
Di t/m Za: 11:00 tot 17:00
Veel gestelde vragen
Het retourneren van producten is bij ons helaas niet mogelijk. Doordat er alleen in de winkel gekocht kan worden en wij geen webshop hebben/zijn is het voor ons niet verplicht om retouren aan te nemen. Je bent daarnaast ook zelf verantwoordelijk voor het aantal meters dat je bij ons koopt. Bij te weinig kun je bij bestellen, maar teveel kan dus niet retour gedaan worden. Het is wel mogelijk in overleg met de verkopers om plinten en/of ondervloeren om te ruilen.
Het beste om contact met ons op te nemen via +31 (0)6 225 225 16 (bellen, sms of WhatsApp), dan krijg je meteen een verkoopmedewerker aan de lijn! Het is ook mogelijk om je vraag te mailen naar info@exzellenz-parket.nl.
Exzellenz Parket is geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 11:00 tot 17:00. Je kunt ons bezoeken aan de stuartweg 1G in Vianen.
Ja, het is mogelijk om als beginner een parket vloer zelf te leggen. Lees hier meer over hoe je dat het beste kan doen. Kom je er dan nog steeds niet uit. Neem dan contact op met onze experts (bel of whatsapp): 06 225 225 16
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door te bellen naar: +31 (0)6 225 225 16.
Staat jou vraag niet tussen de veel gestelde vragen? In dat geval kunt u contact openen door te mailen naar: info@exzellenz-parket.nl of te bellen naar: 06 225 225 16.